środa, 17 lipca 2013

Wstęp czyli jak się tu znalazłam

Postanowiłam założyć bloga tak na pamiątkę. Dla siebie samej i mojego syna. Inspiracją był blog, na który natknęłam się przypadkiem na jednym z portali społecznościowych pisany przez Nieperfekcyjną Mamę (http://nieperfekcyjnamama.blox.pl/html). Opowiadania o życiu rezolutnej trzylatki sprawiły, iż zapragnęłam takiej wyjątkowej pamiątki również dla swojego Szkraba.
Chwile często uciekają i zapewne wielu sytuacji nie uda nam się spamiętać, dlatego mam nadzieję, że ten swoisty pamiętnik mi w tym pomoże. Nie wiem jeszcze jak długo uda mi się systematycznie tu zaglądać, ale mam nadzieję, że na słomianym zapale się nie zakończy.




4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za mocne postanowienie :) Wspomnienia zostają w głowie i sercu, ale niestety zacierają się i emocje słabną a blog pomaga te emocje zatrzymać :) Będę zaglądać regularnie :) Nieperfekcyjna Mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomimo wielu obowiązków jakie ma każda matka uda mi się opisać choć w części te wszystkie bardziej i mniej piękne chwile. Jeszcze raz dziękuję za inspirację. Pozdrawiam i zapraszam :) dziumbulkowa

      Usuń
  2. pamiątka świetna, ja żałuję, że tak późno zaczęłam, przy okazji zapraszam do siebie, też mama syncia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja zastanawiałam się długo czy w ogóle zacząć, kiedyś byłam bardziej odważna. Po wielu bitwach mych myśli stwierdziłam - A co mi tam ;)no i jest. Uściski dla Snikersika, śliczny chłopczyk :)
      P.S. Właśnie Was czytam ;)

      Usuń